JellyPages.com

27 Jun 2016

hujan...

assalammualaikum.. sekarang ni dh tinggal brape hari je nk abes puasa..puasa aku tahun ni penuh dgn dugaan..org yg aku percaya, khianati aku..syg yg aku bg kt die x cukup utk buat die stay dlm hidup aku..die curang..die yg kononnya pernah rasa d khianati, buat bnda yg sama kt aku..manusia mmg cepat berubah..aku terkilan sbb aku x tau apa yg buatkn hubungan kami jd mcm ni..alasan2 bodoh spt "suruh mak n ayah awk carikn jodoh utk awk", "sy x suka relationship jarak jauh, & "sy nk ada org yg ada kt dpn mata sy" tak cukup utk puaskan hati aku..die tinggalkan aku masa aku tengah berhempas pulas mulakan perniagaan aku..dia tinggalkan aku masa aku tgh susah..aku selalu ada utk bg sokongan kt die..tp bila aku perlukan semua tu, die tinggalkan aku..pada mulanya mmg aku x boleh terima..tapi sekarang ni aku redha..aku cuma boleh bersangka baik & serahkan semuanya pada Allah..die pon dh ckp "sy xkn balik kt awk"..die buat aku mcm patung yg xde prasaan..one day die akan rasa apa yg aku rasa

Tiada ulasan: