JellyPages.com

29 Nov 2015

NOV, 29

Assalammualaikum..
pernah x korang rasa perasaan ni?
ada bf tapi macam tak ada bf..
pada hakikatnya, aku tahu aku ada bf..
tp pada masa yg sama aku rasa mcm aku x ada bf..
bukan sbb aku x sayang atau aku dh jumpa orang lain (dlm kata lain aku main kayu 3)
tapi sepanjang 3 tahun ni aku rasa makin hari aku macam orang yg single 
aku cuba paham dan bertindak mengikut kemahuan si dia masa kitorang belajar dulu
aku cuba paham bila si dia x nak satu group or x nk duduk sebelah aku masa dlm kelas..
tapi makin hari aku rasa si dia makin x menghargai relationship ni..
bila aku tanya penting tak relationship ni pada dia, si dia pon dgn yakin nya jawab "PENTING"
tapi bila aku ada kat sebelah dia, dia buat macam kitorang ni  tak ada relationship langsung
dia lebih suka kejar kawan2 dia (sebab dah lama x jumpa kata nya)..
tp pada masa yang sama dia pon dah lama tak jumpa aku..
aku je yang selalu terlebih seronok nak jumpa dia..
bila aku cuba nak luah kan apa yg aku rasa dia akan tukar topik atau end up tak paham apa yg aku cakap..
dia tak paham apa yang aku cakap atau dia buat2 tak paham..
jadi aku ambek keputusan utk berhenti fikir pasal relationship ni, sebab aku je yang "perasan" aku ni gf orang..

Tiada ulasan: